קבל עד 3 הצעות מחיר
קבל עד 3 הצעות מחיר במהירות, בחינם, וללא התחייבות!

בניית גגון למרפסת

אם אתם מתכננים להתקין גגון למרפסת, פורטל פרגוליין כאן כדי ללוות אתכם בתהליך. מתי מומלץ להתקין גגון למרפסת, אילו סוגי גגונים קיימים ואיך תוכלו לחסוך עלויות? כל הטיפים החשובים לפניכם.

מתי מומלץ להתקין גגון למרפסת?

יש מגוון רחב של סיבות שבגינן מומלץ להתקין גגון למרפסת, הנה כמה מהנפוצות שבהן:

  • גגון למרפסת נגד גשם: גגון מונע מגשם לחדור למרפסת, שומר על הכביסה יבשה ומגן על ריהוט הגן מפני גשם. בנוסף, גגון מספק הצללה יעילה בימים חמים, ומאפשר ליהנות מהמרפסת גם בקיץ. מבחינת הרוח, גגון מגן על המרפסת מרוחות חזקות ומאבק, מבודד את המרפסת ותורם לחיסכון באנרגיה בבית.
     
  • שיפור איכות החיים: גגון הופך את המרפסת לחדר נוסף בבית, וניתן להשתמש בה לאורך כל השנה. בנוסף, הוא מונע מעוברי אורח להציץ למרפסת, ומעניק תחושת פרטיות נעימה. גגון נותן מראה יפה ומרשים למרפסת, ומשדרג את מראה הבית כולו.
     
  • סיבות נוספות: גגון מגן על צמחים ופרחים מפני השמש הקופחת. בנוסף, הוא מונע מעלים, ציפורים ולכלוך אחר ללכלך את המרפסת. כמו כן, גגונים מודרניים עשויים מחומרים עמידים וקלים לניקוי.
     

גגון למרפסת

סוגי גגונים למרפסות

בשוק כיום יש מגוון של סוגי גגונים למרפסות, אך אלה הנפוצים שבהם:

  • גגון PVC: גגון PVC גלי מגיע בצורה של גלים והוא מותקן על גבי מסגרת מאלומיניום. PVC הוא חומר איכותי מאוד ולכן הוא גם היקר ביותר ביחס לכל החומרים שנציין מיד.
     

  • גגון סנטף (פוליגל): סנטף הוא חומר שהיתרון המרכזי שלו הוא עמידות יוצאת דופן מפני פגעי מזג האוויר. הוא מגיע במגוון רחב של צבעים, כך שתוכלו לבחור את הגגון המתאים בדיוק למרפסת שלכם.

    יחד עם זאת חשוב שתדעו, עם הזמן וכתוצאה מבלאי טבעי, הגגון הזה עשוי להתייבש ולהיסדק. בדומה לקודמו, גם הסנטף מותקן על גבי מסגרת אלומיניום שאותה מחברים לקיר.
     

  • גגון אלוקובונד: מדובר בחומר קל שעשוי מיריעות אלומיניום שמה שמחבר ביניהן הוא חומר מוקצף. לאור העובדה שמדובר בחומר קל הגגון הזה נחשב לפחות עמיד.
     

  • גגון מעוצב: אם אתם רוצים לשדרג את המראה של המרפסת שלכם, תוכלו להזמין גגון מעוצב שעשוי מכל אחד מהחומרים שסקרנו עד כה. תוכלו להזמין גגון בהתאמה אישית עם דוגמא שאתם אוהבים, אך יחד עם זאת חשוב שתדעו שזה מייקר את עלות העבודה.
     

גגון למרפסת

מחיר בניית גגון למרפסת

מחיר בניית גגון למרפסת נקבע על פי המידות של הגגון ומתומחר לפי מטר רבוע. מחיר גגון למרפסת למטר רבוע נע בין 550 - 650 ש"ח לא כולל מע"מ.
 

מחיר ממוצע לבניית גגון למרפסת

מחיר ממוצע לבניית גגון למרפסת: 600 ₪

טווח מחיר גבוה 650 ₪

טווח מחיר נמוך 550 ₪


 

חשוב לציין - בניגוד למה שלקוחות נוטים לחשוב, ככל שהגגון יהיה גדול יותר, כך המחיר למטר רבוע יהיה נמוך יותר. למה? כי מתקיני גגונים אוהבים לעשות התקנות גדולות ולכן הם נוטים לתת הנחות על החומרים.
 

טיפ חשוב - יש מקרים שבהם המידה של הגגון תהיה קטנה מידי, כך שמתקין הגגונים לא יוכל לתמחר את העבודה לפי מטר רבוע. במצב כזה, דרשו לקבל הצעת מחיר קומפלט על העבודה מראש, ללא כל קשר למידות של הגגון.
 

תשאלו את מתקין הגגונים מה המינימום שהוא דורש על התקנת גגון למרפסת ודרשו לקבל את ההצעה בכתב על מנת שהמחיר לא ישתנה במהלך העבודה.

האם צריך אישור להתקנת גגון למרפסת?

הרבה לקוחות מוטרדים מהשאלה, האם צריך אישור מיוחד עבור התקנת גגון למרפסת? באופן כללי התשובה היא לא. מה שכן, יש עיריות שמפעילות מדיניות שונה בכל הקשור להתקנת גגון במרפסת, לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות לרשות המקומית שלכם ולבדוק את זה מראש. עדיף לעכב במעט את ההתקנה ולצאת לתהליך רגועים וכשיש לכם את כל האישורים הדרושים.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3647552

לפני שמתקינים משווים מחירים

אז אם אתם מתכוונים להתקין גגון במרפסת שלכם, אנחנו בפרגוליין נשמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך ולסייע לכם להתנהל נכון מול מתקין הפרגולות. שלחו את הפרטים שלכם בפורטל שלנו ותקבלו עד 3 הצעות מחיר משלושה מתקינים שונים. השוו בין ההצעות הללו ותוכלו לחסוך לא מעט כסף.
 

אגב, המחיר הוא לא הפרמטר היחיד כשמבצעים השוואה בין ההצעות השונות. ודאו שהצעת המחיר מפורטת ומובנת לכל ושמתקין הגגונים עונה על כל השאלות שלכם בסבלנות ובפירוט.