קבל עד 3 הצעות מחיר
קבל עד 3 הצעות מחיר במהירות, בחינם, וללא התחייבות!

בניית גגון למסתור כביסה

עבור חובבי התהליכים הטבעיים, תליית כביסה במרפסת או בחצר, היא פעולה, איך נאמר, ממש טבעית. אולם, מה ניתן לעשות כאשר יורד גשם והכל נרטב? או כשבחוץ מזג אוויר מאובק ומלכלך? הפתרון המומלץ של פרגוליין הנו, בניית גגון למסתור כביסה. כל מה שצריך זה איש מקצוע טוב שיעשה זאת.

מדוע כדאי לבנות גגון למסתור כביסה

גגון למסתור כביסה מהווה פתרון מצוין עבור שני דברים עיקריים: הגנה על הכביסה מפני גשם או שמש ובנוסף, הוא מגן מכניסת קרני שמש לתוך הבית. גגון למרפסת אינו תחליף לפרגולת עץ המייצרת הצללה לישיבה ממושכת במרפסת או בחצר, מדובר באלמנט אחר לחלוטין.


הגגון יכול להגן גם מפני מנוע מזגן דולף, לשלשת יונים ועוד. על פי רוב, הגגון מורכב ממסגרת אלומיניום שעליה כיסוי מסנטף, אלוקובונד וכו'. התקנת גגון למסתור כביסה מתבצעת תוך שמירה על שיפוע שמביא לכך, שמי הגשם יחליקו על גביו לעבר האדמה ולא יזלגו בשום אופן לתוך החלון.


בניית גגון למסתור כביסה

אלו סוגים של גגונים קיימים למסתור כביסה?

סגירת מסתור כביסה מתבצעת על ידי מגוון של גגונים כמפורט להלן:

  • גגון פי וי סי גלי – מדובר בגגון המגיע בצורה של לוחות, הוא אינו קשיח במיוחד ונחשב לחומר יקר מאוד בהשוואה לחומרים אחרים מהם ניתן לייצר גגון למסתור כביסה. גגון זה נבנה על גבי מסגרת מאלומיניום שמחזיקה אותו.
     
  • גגון עשוי מפוליקרבונט – שמו המוכר יותר של חומר זה הנו, סנטף או פוליגל. מדובר בחומר קשיח, עמיד מאוד בכל תאני מזג אוויר והוא קיים לשיווק במספר רב של גוונים. אולם, חומר זה, לאחר מספר שנים, עלול להתייבש ובהמשך לכך להיסדק ולהינזק. גם הפוליקרבונט מורכב על גבי מסגרת מאלומיניום.
     
  • גגון מאלוקובונד – מדובר ביריעות בד דקות ביותר שבניהן ממוקם חומר מוקצף, המחבר את היריעות בצורה חזקה ואיכותית. מדובר בחומר קל יחסית ולפיכך, הוא יכול להתאים לגגון המיועד למסתור כביסה. גם האלוקובונד מגיע במספר רב של גוונים לבחירה.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3647552

מה המחיר של גגון למרפסת או מסתור כביסה?

המחיר של גגון למרפסת או מסתור כביסה נקבע על פי מ"ר. מחיר ממוצע למ"ר של גגון נע בין 550 ל- 650 ₪ לא כולל מע"מ. כמו בשירותים אחרים, ככל שגודל הגגון גדול, כך המחיר למ"ר נמוך יותר.


ישנן חברות אשר מתמחרות את בניית הגגון בהתאם למורכבות העבודה ולא על פי מ"ר. בדרך כלל, תמחור בהתאם לעבודה מתרחש כשאורך הגגון קטן מ- 2.5 מטרים. נציין שגובה מסתור כביסה אמור לנוע בין 80 ס"מ ל- 1.20 מ'.

 

מחיר ממוצע של בניית מסתור כביסה

מחיר ממוצע של בניית מסתור כביסה: 600 ₪

טווח מחיר גבוה 650 ₪

טווח מחיר נמוך 550 ₪

מהם האורכים המקובלים עבור גגון למרפסת?

האורך של גגון למרפסת או מסתור כביסה בבניין, משתנה בהתאם לגודל פתח המרפסת או החלון ובהתאם לאורך של חבלי הכביסה. מרבית הגגונים מורכבים במידה של רוחב החלון הפונה למרפסת, בתוספת 10 ס"מ בכל צד. עומקו של הגגון אינו קבוע והוא מורכב בהתאם לכמות חבלי הכביסה והמרחק שלהם מהקיר. עומק הגגון יקבע כמה קל או קשה יהיה לבצע את ההתקנה שלו. עומק גגון תקני עומד על כ- 70 עד 80 ס"מ.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3647552

האם נדרש לקבל אישור התקנה לגגון מרפסת?

ברמת העיקרון, התקנה של גגון מרפסת או מסתור כביסה איננה דורשת קבלת אישורים מיוחדים. אבל, מומלץ לבדוק זאת מול הרשות מכיוון שלכל רשות ישנן תקנות שונות בנושא. האלמנטים שעשויים לשנות את התקנות הינם, החומר ממנו עשוי הגגון והמיקום בו הוא אמור להיבנות. בדרך כלל, ניתן למצא עדכונים אלה באתר הרשות או המועצה.