קבל עד 3 הצעות מחיר
קבל עד 3 הצעות מחיר במהירות, בחינם, וללא התחייבות!

בניית גגון לחלון

אם אתם רוצים להתקין גגון לחלון ולא יודעים מאיפה להתחיל, אתם נמצאים במקום הנכון. למה מומלץ להתקין גגון לחלון, אילו סוגי גגונים קיימים וכמה זה עולה? פרגוליין עם כל התשובות.

למה מומלץ לבצע התקנת גגון לחלון?

יש מגוון סיבות שבגינן נמליץ לכם לבנות גגון לחלון, הנה כמה סיבות נפוצות:

  • הגנה מפני פגעי מזג האוויר: גגון גשם לחלון משמש כמגן יעיל מפני פגעי מזג האוויר השונים, ומבטיח את עמידותו לאורך זמן. גשם חזק עלול לגרום נזקים משמעותיים לחלון, הן לזכוכית והן למסגרת, ואף להוביל לרטיבות ועובש בקירות. גגון לחלון נגד גשם ימנע פגיעות כאלה על ידי הסטת מי הגשמים מהחלון, הגגון מבטיח ניקוז תקין של המים.
     

בנוסף, בימים חמים, גגון מספק הצללה יעילה, תורם להורדת טמפרטורת החדר וחוסך באנרגיה רבה. יתרון נוסף נוגע להגנה מפני רוחות חזקות, שיכולות לגרום נזק משמעותי לחלון. כמו כן באזורים הקרים בהם יורד שלג, הגגון מונע מהשלג להצטבר על אדן החלון ולגרום לקריסתו או לפגיעה בחלון.
 

  • הגנה מפני לכלוך: מעבר להגנה מפני פגעי מזג האוויר, גגון לחלון מספק גם הגנה יעילה מפני לכלוך שמקורו בטבע ובסביבה. גגון מונע מציפורים לקנן על אדן החלון וללכלך אותו בצואתן, וכן מונע מעלים, זרדים ופירות של עצים ליפול על החלון ולגרום ללכלוך מיותר.

יתרון נוסף נוגע למניעת הצטברות אבק ולכלוך אחר על פני החלון, דבר שמקל משמעותית על תחזוקתו ועל שמירה על מראה נקי ואסתטי לאורך זמן.
 

  • גגון לחלון נגד יונים: גגון לחלון יעזור לכם למנוע מהיונים לעמוד על החלון, ללכלך אותו באמצעות הלשלשת שלהן ולפזר מחלות.
     

  • יתרונות נוספים: גגון יכול לשדרג את המראה החיצוני של הבית ולהוסיף לו נגיעה אסתטית. בנוסף, גגון יכול לספק הצללה נוספת, ובכך להגביל את ההצצה מבחוץ אל תוך הבית.
     

גגון לחלון

אילו סוגי גגונים לחלון קיימים?

  • סנטף או פוליגל: סנטף הוא חומר קשיח שעמיד מאוד בתנאי מזג האוויר וגם מגיע במגוון רחב של צבעים. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעו שעם השנים הוא עלול להתייבש ולהיסדק, במיוחד בחום הישראלי.
     

  • גגון PVC: גגון PVC ידוע בחוזקו ועמידותו בפני פגעי מזג האוויר, קורוזיה, שחיקה וחומרי ניקוי. תכונות אלו הופכות אותו לחומר אידיאלי עבור אלמנטים חיצוניים של מבנים, אשר נתונים לחשיפה מתמדת לתנאים סביבתיים קשים, כמו גגון לחלון כמובן.
     

  • גגון אלוקובונד: אלוקובונד הוא חומר שכולל יריעות ביטומניות דקות שמה שמדביק אותן האחת לשנייה הוא חומר מוקצף. מדובר בחומר קל יחסית שמגיע במגוון צבעים, אך חשוב לציין שביחס לקודמיו הוא נחשב לפחות עמיד.
     

  • גגון אלומיניום לחלון: אלומיניום נחשב לחומר עמיד מאוד בפני פגעי מזג האוויר ולכן גגון כזה יחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

 

גגון לחלון

מחיר בניית גגון למרפסת

מחיר בניית גגון לחלון נעה בין 600 - 700 ש"ח למטר רבוע וככל ששטח הגגון יהיה גדול יותר, העלות פר מטר תהיה נמוכה יותר.


יחד עם זאת, חשוב לציין שבניגוד לבניית גגון למרפסת למשל, ברוב המקרים מידות הגגון של החלון יהיו קטנות מידי על מנת לתמחר את העבודה לפי מטר רבוע, כך שבעל המקצוע יתן לכם הצעה לפי פיקס פרייס.

 

מחיר בניית גגון באורך שני מטרים ועומק של 75 ס"מ נע בין 2500 - 3500 ש"ח והוא כולל את העבודה והחומרים.


מחיר ממוצע לבניית גגון לחלון

מחיר ממוצע לבניית גגון לחלון : 650 ₪

טווח מחיר גבוה 700 ₪

טווח מחיר נמוך 600 ₪

איזה אישור נדרש כדי לבנות גגון לחלון?

ברוב המקרים אין צורך להוציא היתר מיוחד על מנת לבנות גגון לחלון. יחד עם זאת, חשוב שתדעו שלכל רשות מקומית יש את המדיניות שלה בנושא, כך שאנחנו ממליצים לכם לכל הפחות להיכנס לאתר האינטרנט של הרשות המקומית ולבדוק האם אתם נדרשים להוציא היתר עבור בניית הגגון.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3647552

השוואת מחירים לבניית גגון מעל חלון

אם אתם מתכוונים להתקין גגון לחלון ולא סגורים על המחירים, אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק כדי לדעת לקראת מה אתם הולכים. אנחנו ממליצים לכם לא להסתפק בהצעת מחיר אחת, אלא לקחת כמה הצעות ולהשוות ביניהן. כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף בעלות של העבודה, אך לא פחות חשוב מזה, לבחור מתקין גגונים מומלץ שנותן הצעות מחיר מפורטות וברורות.
 

כנסו לפורטל פרגוליין והשאירו את הפרטים שלכם בטופס המקוון באתר. תוך זמן קצר, תתחילו לקבל הצעות מחיר לבניית גגון לחלון. השוו ביניהן ותוכלו לחסוך עשרות אחוזים בעלות של השירות.