קבל עד 3 הצעות מחיר
קבל עד 3 הצעות מחיר במהירות, בחינם, וללא התחייבות!

דקים בראשון לציון

האם אתם מעוניינים להתקין בקרוב דק במרפסת הדירה? במידה וכן, המאמר הבא עוסק בהתקנה של דקים בראשון לציון. פורטל פרגוליין מסייע לכם לאתר מתקין דקים מקצועי ואמין, לאחר שביצעתם דרך האתר השוואת מחירים. בנוסף, אתם יכולים, באמצעות הפורטל להזמין שירות מהמתקין המתאים ביותר לעבודה.

על גבי אלו משטחים ניתן להתקין דקים?

בניית דקים בראשון לציון יכולה להתבצע על גבי משטחים שונים, להלן מספר דוגמאות:

  • משטח אדמה או דשא – כדי לבצע התקנה של דק על גבי אדמה או דשא, מומלץ לייצר הגבהה מעצים על גבי המשטח, על מנת שהדק יהיה יציב בצורה מושלמת. דבר נוסף שחשוב לבצע הוא, הדברה של הצומח והאדמה, כדי להימנע מצמיחה של צמחים שונים בין חריצי הדק. ניתן ליצוק משטח בטון במקום הגבהת העץ ולהשיג בכך את שני האלמנטים, הן את יציבות הדק והן, את חסימת הצמיחה של הצומח מתחת לדק.
     
  • משטח בטון – בניית דקים מעץ בראשון לציון אפשרית גם על גבי משטח בטון, הדבר ברור לאחר שציינו בנקודה הקודמת, שמשטח מבטון פותר את עניין יציבות הדק וצמיחת הצמחים. יציקת בטון חוסכת בחומרים ובעלויות.
     
  • ריצוף סטנדרטי – ריצוף סטנדרטי משיש או קרמיקה וכו', בדומה למשטח בטון, מייצר יציבות של הדק ומונע צמחייה. אולם, קיים חסרון אחד משמעותי בריצוף, כדי לבנות את הדק יש לקדוח ברצפה ולכן, במידה ותרצו לחזור לריצוף, תידרשו להתקין ריצוף חדש ונקי מחורי קידוחים.


דקים בראשון לציון

מחיר בניית דקים בראשון לציון

מחיר בניית דקים בראשון לציון אינו קבוע מן הסתם והוא משתנה בהתאם לסוג הדק בו אתם בוחרים וסוג המשטח על גביו מורכב הדק. המחירים ניתנים, על פי רוב, לפי מטר רבוע והם כוללים את עלות החומר והעבודה.


כך, בנייה של דק סינטטי תעלה לכם בין 600 ל- 650 ₪ למ"ר. דק מעץ איפאה, יעלה לכם מעט יותר והמחיר ינוע בין 600 ל- 700 ₪ למ"ר. בניית דקים סינטטיים בראשון לציון פופולרית מאוד, מכיוון שכפי שציינו קודם לכן, מדובר בדק הזול ביותר.
 

מחיר ממוצע לבנייה של דק סינטטי בראשון לציון (למ"ר)

מחיר ממוצע לבנייה של דק סינטטי בראשון לציון (למ"ר): 625 ₪

טווח מחיר גבוה 650 ₪

טווח מחיר נמוך 600 ₪

מהם הדקים הנפוצים ביותר?

נציין שני סוגים מרכזיים של דקים פופולריים מאוד, האחד, בזכות המחיר הנוח שלו והשני, בזכות האיכות הגבוהה שהוא מציג: 

  1. דקים סינטטיים – מתקין דקים בראשון לציון יספר לכם, לפני הכל, על הדק הסינטטי. הסיבה לכך נעוצה במחיר, מדובר בדק הזול ביותר שקיים בשוק. דק סינטטי אינו עשוי מעץ אלא, מחומר המדמה עץ. ישנם סוגים שונים של דקים סינטטיים כדלקמן: דק סינטטי אמריקאי, דק סינטטי במבוק ודק סינטטי איפאה.
     
  2. דקים מעץ איפאה – מדובר בדק חזק ואמין מאוד. דק איפאה עמיד בכל מזג אוויר ולפיכך, שומר על מראה יפה ובריא לאורך כל הדרך.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3647552

כיצד לבחור מתקין דקים בראשון לציון

כדי לבחור מתקין דקים איכותי, עליכם לברר מראש מספר דברים חשובים. ראשית, חפשו חוות דעת והמלצות על המתקין ברשתות החברתיות. לאחר מכן, בדקו מה רמת הניסיון של המתקין בבניית דקים, עדיף לבחור באדם בעל ניסיון רב שנים. לסיום, קבלו הצעת מחיר, השוו מחירים וודאו שהמתקין אינו מבקש מכם מחיר מופרז.