קבל עד 3 הצעות מחיר
קבל עד 3 הצעות מחיר במהירות, בחינם, וללא התחייבות!

דקים בקרית אונו

במידה ואתם מתכוונים בקרוב לבצע התקנה של דקים בקרית אונו, אתם נמצאים בפורטל הנכון. פרגוליין מאפשר לכם להשאיר פרטים ולקבל, תוך זמן קצר, מספר הצעות מחיר ממתקיני דקים. בדרך זו תוכלו לבצע השוואת מחירים, לחסוך ולהזמין שירות דרך הפורטל באון ליין.

מהו מחיר בניית דקים בקרית אונו?

מחיר בניית דקים בקרית אונו משתנה בהתאם לסוג העץ אותו מרכיבים ובהתאם לסוג ההתקנה ומשטח ההתקנה על גביו מתבצעת העבודה. מרבית אנשי המקצוע יציינו מחיר למ"ר בהצעת המחיר ומחיר זה כולל כבר גם את עלות עבודתם.


למשל, מחיר התקנה של דק איפאה ינוע בין 600 ל- 700 ₪ למ"ר. דק סינטטי יעלה לכם בין 600 ל- 650 ₪ למ"ר.
 

מחיר ממוצע (למ''ר) להתקנת דק סינטטי בקרית אונו

מחיר ממוצע (למ''ר) להתקנת דק סינטטי בקרית אונו: 625 ₪

טווח מחיר גבוה 650 ₪

טווח מחיר נמוך 600 ₪

על אלו משטחים אפשר לבצע התקנה של דקים?

לא על גבי כל משטח ניתן לבצע התקנה של דקים. להלן פרוט המשטחים עליהם ניתן להתקין דקים:

  • אדמה ודשא – בניית דקים בקרית אונו מתאפשרת על משטחי אדמה ודשא. התקנה מסוג זה דורשת בנייה של הגבהה מעצים שממוקמת מתחת לדק שייבנה. מטרת ההגבהה הנה, בניית דק יציב. בנוסף, חשוב לבצע הדברה של צמחים כדי שאלה לא יוכלו להתפתח מתחת לדק. ניתן לצקת בטון במקרה של אדמה או דשא כדי לקבל משטח דק יציב יותר.
     
  • רצפה מבטון – בניית דקים מעץ בקריית אונו מתאפשרת גם על גבי משטחי בטון. מדובר באופציה הטובה ביותר מכיוון שהבטון מאפשר התקנת דק שיהיה יציב מאוד ועמיד. כפי שיכולתם להבין מהנקודה הקודמת, ישנם אנשים שנאלצים לצקת בטון כדי לקבל דק יציב. הבטון מונע התפתחות צמחיה תחת הדק וכאמור, מייצר דק יציב ביותר.
     
  • מרצפות מסוגים שונים – בדומה לבטון, גם מרצפות מאפשרות התקנת דק בצורה איכותית. גם בניית דקים סינטטיים בקרית אונו מתאפשרת על גבי מרצפות. הבעיה היחידה בהתקנה על מרצפות היא הקידוח. כלומר, במידה ותבקשו לוותר על הדק, תהיו חייבים להחליף את המרצפות עליהן הוא הותקן.
     

דקים בקרית אונו

מהם הסוגים השכיחים ביותר של דקים?

ישנם מספר דקים שכיחים במיוחד, המותקנים במרבית הבתים בישראל:

  • דק איפאה – מדובר במשטח דק חזק מאוד, עמיד ביותר ובזכות אלה הוא נחשב לאיכותי. היתרון הגדול שלו הוא ביכולת העמידה שלו אל מול תנאי מזג אוויר משתנים וקשים. הדק הזה יחזיק מעמד שנים רבות, תוך שמירה על מראה יפה.
     
  • דק עץ אלון – מתקין דקים בקרית אונו עשוי בהחלט להמליץ לכם על הדק הזה. היתרון המשמעותי ביותר של דק אלון הוא ביכולת העמידות שלו. מדובר בדק המסוגל לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים, להרחיק חרקים וכו'. הדק הזה ילווה אתכם במשך הרבה מאוד זמן.
     
  • דק סינטטי הדק הנחות ביותר מבין שלושת הסוגים המוזכרים להלן. מדובר בחומר דמוי עץ והיתרון שלו הוא במחיר הזול שלו. אנשים רבים בוחרים בדק סינטטי בכדי לחסוך בעלויות ההתקנה. הדק הסינטטי מדמה סוגי עץ ספציפיים.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3647552

כיצד לבחור מתקין דקים בקרית אונו?

הדרך לאתר מתקין דקים מקצועי ואמין היא לבדוק מהי רמת הניסיון שלו בהתקנות דקים. בנוסף, כנסו לרשתות החברתיות וחפשו המלצות אודות המתקין, ניתן לגלוש גם לאתר האינטרנט של מתקין הדקים ורצוי שיהיה לו אתר. לסיום, וודאו שרמת המחירים שהוא גובה עומדת בסטנדרטים של הענף.